Masterclass Digital Marketing
In deze Masterclass komen alle belangrijke trends zoals online branding, een digitale marketingstrategie, social media en online klantacquisitie aan bod. Door middel van het tactisch inzetten van digitale instrumenten ontdekt u de kracht van de implementatie van een digitale marketing en social media strategie.
Deze Masterclass wordt verzorgd door digital marketeers met ruime praktijkervaring. U werkt hierbij met actuele praktijkgerichte opdrachten en de meest actuele literatuur.
Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie
- Strategische aspecten van digitale marketing
- Contentstrategie
- Online branding
- Influence marketing
- Customer experience
Digitale instrumenten en tactieken
- Contentmarketing
- Zoekmachineoptimalisatie
- Implementatie van de digitale marketingstrategie
- Social business en integratie
Trends en mogelijkheden
- Belangrijke social-medianetwerken
- Do’s en don’ts in social media
- Welke content werkt wel en wat niet?
- Risico’s
- De rol van social media op consumentengedrag
Social-mediamanagement
- Activeren van de social-mediaomgeving
- Social-mediamonitoringtools
- Communitymanagement
- Organisatorische consequenties
- Social business
De Masterclass Digital Marketing & Social Media Strategie vindt plaats van:
- 14 tot en met 18 juni 2021
De Masterclass start om 09.30 uur en eindigt om 16.30 uur.
Deze Masterclass vindt plaats op een centrale locatie in Nederland.
Uw investering voor dit vijfdaagse arrangement bestaat uit de volgende bedragen:
- Inschrijfgeld: € 25,-
- Lesgeld: € 2.390,-
- Studiemateriaal: € 250,-
- Reprorechten en hand-outs: € 15,-
- Eindopdracht: € 150,-
- Arrangements- en locatie kosten: € 75,- per dag, inclusief onbeperkt koffie, thee, water en uitgebreide lunch.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.
De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.